sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Am strâns vise mii...


Te-am căutat... Am strâns vise.. am crezut ca te găsesc dar te-ai pierdut în drum spre visul meu. Mă trezesc.. totul e în zadar pentru că tu te-ai rătăcit . Picăturile de ploaie danseaza gingaş la geamul meu precum niste balerine firave si delicate. Bătăile ritmice ale acestora se sincronizeaza cu bătăile inimii mele. Da, ea incă bate , eu incă lupt. În viaţă trebuie să lupţi. -EA- ne este data pentru a lupta şi nu voi renunţa pâna în ultimul moment. Pentru că m-am urcat în caruselul ameţitor al vietii şi pot... trebuie să pot face faţă tuturor obstacolelor.
Visele sunt răspunsurile de azi pentru întrebările de mâine.
Visez în continuare dar nu pentru a-mi face rau... au grijă alţii să facă acest lucru.
Colecţionez vise pentru a cerne din ele speranţe cu ajutorul cărora să
învelesc discret realitatea.
Nu vreau să văd oameni tristi. Lacrimile , cele de tristeţe şi cele de bucurie , deseneaza cu linii firave , ondulate şi intrerupte , multicolore speranţe infinite ale viselor de mult uitate. Nu plânge.. pentru că
'ochii sunt filele povestilor nemuritoare ale sufletului'
Nu are rost să mint erijându-mă in acea persoana mereu vesela ... Mâzgălesc de ceva timp aceeasi filă a cartii mele pe care destinul o pastreaza vie.
Asta e.. trebuie sa lupt;şi astfel o voi lua de la capat.
Arunc tot .
Dau uitării acele pagini parcă desprinse din tablouri intunecate şi incep usor a schiţa fiecare moment al vieţii . Povestea trecutului ... fiecare cadru contine o mulţime de liniunţe , cerculeţe , figuri şi forme de nedeslusit . Povestea prezentului ? Pagini fragile, simple.. descifrabile. Scenariul vieţii ce va urma ? Momentan e pustiu; nu vreau să ilustrez un viitor abstract dar sunt sigură că o să fie mult mai bogat în pagini. Pagini mult mai colorate decat celelalte şi poate cu ceva mai multe personaje.
Ştii unde sunt? Striga-mă!
Rostindu-mi numele îl vei uita pe al tau şi prins în inima mea nu mai poţi pleca.

Ai grij
ă de sufletul tău,
Maria

2 comentarii: