luni, 1 noiembrie 2010

Timpul ne omoara.



Timpul chiar trece incredibil de repede .
Ma simt foarte obosita si parca totusi, zilele astea timpul mi-a scapat printre degete . Am impresia ca desi am facut foarte multe , viata a trecut pe langa mine . Astept cu nerabdare zilele in care sa fiu din nou libera . Sa pot iar sa zbor , pentru ca in tot acest timp am invatat. Am invatat sa ma descurc mai departe, cu ajutorul sufletelor minunate de langa mine. Am avut o sapatamana agitata, obositoare in care am dat peste foarte multi oameni melancolici . Si ai ghicit.. ma numar si eu printre acei 'multi oameni' . Din acest motiv am dat vina de toamna; si in mare pare nu am gresit. A venit si vremea ei.. timpul ne omoara. Toate semnele naturii si nu numai, ne permit sa citim si sa interpretam lucrurile care ne inconjoara. Astfel.. culorile toamnei transmit oamenilor atat sentimente de fericire , dragoste cat si sentimente de tristete si melancolie.Cu ajutorul adierii vantului, si cu acele culori aramii ale podoabelor copacilor se formeaza covorase multicolore asemenea unor pastile de acuarele .
Am obosit sa astept.Am obosit sa vad ca nimic nu se schimba .Am obosit sa simt ca timpul trece pe langa noi iar noi murim tot mai mult,cu fiecare secunda ce pleaca impreuna cu el. Stiu ca viata nu e usoara si ca trebuie sa lupt dar.. uneori imi pierd puterile. Si nu sunt singura persoana aflata in aceasta situatie. Uneori , fiind la capatul puterilor, ne dorim ca macar o singura data sa fie totul simplu , frumos si usor. Dar nu se poate. Desi totul e normal, nu e bine. Si totusi trebuie sa nu ne pierdem speranta. Eu inca sper. Satula pana peste cap de tot ceea ce ma inconjoara, astept . Si stiu ca intr-o buna zi, nimic nu va ramane la fel. O singura raza de lumina este suficienta pentru a lumina un suflet intunecat.
Dar.. cred ca am vorbit prea mult despre tristete si melancolie.. si pana la urma toate gandurile mele de aici vor ramane doar niste amintiri ale unui suflet de copil. As vrea ca macar amintirile sa fie frumoase si voi incheia aici. Voi fi puternica si voi merge mai departe. Voi trece peste toate si voi reusi. Am incredere in -noiembrie- . A venit sa ma ajute. Imi va lua locul si va arunca pe pamant lacrimile in locul meu.

Ai grija de sufletul tau,
Maria

Un comentariu:

  1. Nu te supara ca intreb.. dar ce speranta, ce astepti tu cu adevarat defapt?:)

    RăspundețiȘtergere