luni, 9 ianuarie 2012

In directii diferite..

4:41 PM

Stau . Stau. Stau si iar stau. M-am plictisit de plictiseala mea. Cazand pe ganduri ca o visatoare profesionista ce sunt , mi-am creionat in minte tot felul de scenarii; si tot desenand asa , am ajuns la o adevarata "opera de arta" despre mine, sufletul meu si personalitatea mea.

M-a lovit ~puterea magiei~ . Ma duc sa citesc despre zodii si alte chestii .

Revin.

5:47 PM

I'm back.

Si nu stiu daca am clarificat lucrurile in mintea mea sau mai rau le-am zapacit.

Intr-adevar , desi nu pare real, unele lucruri ma caracterizeaza.

Imi voi lasa cateva idei aici , daca ma voi schimba vreodata sa stiu de unde am plecat , ce-am fost si ce-am ajuns.

Zodia Pesti simbolizeaza doi nativ care vor inota mereu in directii diferite.

Nativul Pesti este un semn dual, linistit in aparenta si dotat in general cu pesimism in gandire.

Este permanent macinat de contradictii si taine pe care se incapataneaza sa le desluseasca.

Mda , deci pentru inceput sa inteleg ca sunt o nebuna prinsa intr-un cerc , mai exact un peste pe uscat care ‘alearga’ in directii diferite. Suuuuper.

Se incapataneaza intotdeauna sa afle adevarul.

Fac fata cu greu perioadelor tensionate.

Daca ar fi posibil, si-ar dorit sa evadeze intr-o lume a lor.

Siii , d-asta scriu aici. Aici e mica mea lume.

Pestii simbolizeaza firea mistca si devotamentul.

El este in permanenta consumat de contradictii ce-l sfasie si care il fac sa fie sovaitor si nehotarat in actele sale.

Aparent linistit, in realitate se framant intens si continuu.

De aceea are de multe ori un aer de oboseala si de deprimare.

Un tip generos si foarte milos, pestele se va devota in permanenta celuilalt,familiei si prietenilor si va fi mereu gata de sacrificiu.

Oare fac bine ceea ce fac ? Uneori mi-as dori sa fiu mai nepasatoare si sa nu ma mai consum chiar atat de mult. Dar ce pot sa fac ? Asta sunt si daca eu nu ma accept asa , ceilalti de ce ar face asta?



Ai grija de sufletul tau , Maria.


2 comentarii:

  1. ..Desi sunt zodia berbec , ma regasesc foarte mult in personalitatea ta, iar formula de incheiere din toate scrierile tale " Ai grija de sufletul tau ,.." arata partea la care tii cel mai mult >:D< mi-ar placea sa vorbim si sa te cunosc mai bine. Mi-as dori foarte mult sa gasesc o persoana care este aproape de firea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura nespus de mult cuvintele tale, Elena . >:D< Sincer, nu ma asteptam sa mai gasesc pe cineva care sa-mi citeasca aberatiile de pe aici, insa cu toate astea nu m-am oprit din scris pentru asa cum am mai spus , aici e locul meu; ma regasesc in el. Sunt in trecere , am vrut sa scriu ceva sa ma recreez , sa ma descarc dupa o zi super stresanta de scoala. Nu stiu cum sa fac sa fie mai bine, iti voi lasa un id unde ma poti gasi intr-un alt comentariu , pentru a-l putea sterge . :D Iti multumesc frumos din nou pentru cuvintele frumoase si da, nu uita sa ai grija de sufletul taau ! >:D<

      Ștergere