miercuri, 18 ianuarie 2012

Sinapse dizolvate





Am nevoie de un catalizatoooor. Simt ca innebunesc. M-am oprit pe aici, desi trebuia sa fiu in pat de ceva timp bun. Am avut o zi stresanta care sincer , dar sincer , m-a epuizat rau psihic. De fizic nu mai vorbesc. Fugi de la sala 5 la 19 la 29 la 14 si iar la 5 si tot asa .

Am simtit nevoia sa evadez putin in lumea mea. Nici nu stiu ce sa scriu mai exact, pentru ca am atatea pe cap , incat nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Da, da stiu; ar trebui sa apara vesnicul "Sa-ncep cu inceputul", dar azi nu functioneaza si chestia asta chiar nu ma ajuta.

Ma enerveaza faptul ca in fiecare zi am oscilatii de senzatii si sentimente.
Acum sunt optimista, acum sunt pesimista, acum devin realista ---> tot pesimista, desigur.
Si cu toate astea, nu inteleg de ce-mi pot ajuta prietenii , dar pe mine nu . Chiar nu inteleg.
Nu inteleeeg.

Toti imi multumiti pentru ajutor , pentru sfaturi , ma aruncati departe si ma lasati sa plutesc pe cei mai pufosi nori posibili si pentru asta va multumesc si eu enorm, insa eu de ce nu ma pot ajuta ?
De ce vad mereu partea goala a paharului ?
De ce vad mereu partea intunecata a lucrurilor ?
De ce de cele mai multe ori inrautatesc lucrurile cu atitudinea mea ?
De ce ma agit pentru nimicuri ?
De ce imi pasa asa mult cand ar trebui sa nu se intample asta?
De ce imi sfaram singura sufletul cu subiecte care stiu ca imi vor face rau si apoi incerc sa il repar fara succes?
De ce....?
De ce.........?
De ce............?

Intrebarea "De ce?". De ce nu are nimeni un raspuns plauzibil la intrebarea " De ce? ".
DE CEEEE?


O iau razna . Dar pot spune ca m-am descarcat si ma simt mai bine.
Ar trebui sa fug la somn , sa ma calmez si sa ma gandesc... si sa ma gandesc.. si ma gandesc.. sau sa nu ma mai gandesc deloc la nimic si sa las lucrurile sa fie asa cum sunt.

In orice caz, sper ca voi sunteti bine si sper ca nu ati uitat sa

aveti grija de sufletul vostru, Maria.

Un comentariu:

  1. Citesc si nu-mi vine sa cred .. aceleasi intrebari le am si eu adesea.ti-am dat add de pe id-ul"stoica.elenaa".Sper sa ne auzim curand!

    RăspundețiȘtergere