luni, 6 august 2012

Cica ziua buna se cunoaste de dimineata


Neataaaaaa !

In ciuda faptului ca aseara am cazut rupta pentru ca ieri am facut zeci de mii de drumuri si am intalnit intr-o singura zi mai multe persoane decat intalesc de obicei intr-o saptamana , nu stiu ce s-a intamplat dar voilààà m-am trezit devreme .
Hmm, adevarul e ca m-am culcat eu cu niste ganduri plutitoare prin minte , deci probabil asta o fi cauza somnului nelinistit.

Se spune ca " ziua buna se cunoaste de dimineata " .

M-am trezit usor , pentru ca n-am mai putut sa dorm.
Nu m-a trezit niciun telefon , nicio alarma , nici macar muzica de la masina vecinilor.

Pur si simplu , m-am trezit.

Dar totusi presimt ca o sa ma plictisesc ingrozitoooooor pana mai tarziu .

Uhm...si eu ce ar trebui sa inteleg din asta?

Ca o sa am o zi buna sau nu ?

Uuf.. mai bine ma opresc din gandit . Uneori gandesc prea mult .
O dimineata minunata tuturor si o zi cat mai activa cu un final fericit .

Aveti grija de sufletele voastre,
Maria.

Un comentariu: