sâmbătă, 4 august 2012

O lasam sa ne scape printre degete...

Da, despre ea e vorba... despre tinerete , despre copilarie.
 Suntem tineri . Asa si ? Avem si noi problemele noastre . Degeaba sare toata populatia cu gura pe noi ca " De ce esti trist? Esti tanar , tu nu ai probleme " 

Ce vorbesti ma ?!

Noi nu suntem tot oameni ? Toti avem probleme si perioade in care nu ne simtim in largul nostru. Asta e cursul vietii , corect ? 
Ma consolez mereu spunandu-mi ca
" Daca n-ar fi lucruri rele in viata noastra care sa ne faca sa simtim tristetea , durerea , singuratatea etc. , nu ne-am da seama niciodata cand sa ne bucuram de lucruile frumoase , de senzatiile minunate traite in anumite momente , de o companie placuta etc. " 

Adevarul e ca .. din punctul meu de vedere nu conteaza daca suntem tineri sau nu. 
Totul vine din suflet.
E legat de loviturile primite de el.
Un copil poate sa fie mult mai in varsta * in ghilimele fiind spus * decat un om ajuns la maturitate. 
De ce spun asta ?
Din cauza problemelor care l-au macinat inca de la o varsta frageda. 
Aud din ce in ce mai des despre cazuri in care copiii sunt doar o simpla jucarie a parintilor. 

# AZI . 
Cand ma intorceam de la cumparaturi , am dat peste un " mic " incident .
In mijlocul strazii , o mama isi batea copilul pentru ca nustiuce' ii spusese altuia . 
Dar palme frate , palme si urlete cat cuprinde . 
Mi-era atat de mila de bietul pui de om , cu ce a gresit el ?! daca o asemena educatie i s-a dat de la bun inceput... ce mai vrei?!

*Vezi ce oferi ca sa stii ce sa ceri inapoi*
  
Ar fi muuulte de spus , dar nu vreau sa ma lungesc , oricum nu sta nimeni sa citeasca tot ce insir eu pe aici , dar macar ma ajuta sa ma descarc... 

In concluzie , nu conteaza cat de tineri suntem , uneori suferim si noi , avem si noi zile proaste , ne putem schimba si noi starea de la o ora la alta si tot asa..
pentru ca suntem 
OAMENI.
Mi-ar placea sa pot sa am o copilarie ca in filme . De fapt , sa fi avut .. Incerc sa imi traiesc viata cat mai linistita si sa nu ma consum pentru orice , dar bineinteles ca nu reusesc mereu  .
Sper sa imi construiesc un drum bun in continuare si sper sa-mi protejez sufletul pana la sfarsit.
Pana la urma , toata tineretea asta ne scapa printre degete pentru ca noi o lasam sa fuga asa , nici macar nu ne dam seama cand am ajuns atat de departe in viata . 

Mi-a fost dor de voi... sau de tine jurnalule, 
in cazul in care nu mai trece nimeni pe aici.


Aveti totusi grija de sufletele voastre,
Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu