duminică, 5 august 2012

Totul trece , totul se schimba..

Se pare totusi ca AUGUST aterizeaza in viata mea si cu zile bune . Yeey.
Desi initial am inceput luna foarte prost , se pare ca speranta aia arzatoare din sufletul meu a ars suficient de mult incat sa simt caldura ei .

Daa , asa e sunt putin mai vesela si optimista . Stiu ca o sa imi treaca repede , dar am zis ca un asemenea moment nu trebuie ratat si zuuum

am venit aici sa scriu .
Mi-ar placea sa fie mai multe zile asemanatoare cu cea care inca se scurge repejor pe langa mine.
Da. Recunosc. Nu a fost o zi 100% reusita si nici nu stiu daca exista asa ceva.
Daaaaaaar , ceea ce m-a facut sa ma simt bine a fost mult mai puternic decat partea negativa a zilei.
Uff, ma intreb daca exista vreun om pe planeta asta care sa fie cu gura pana la urechi zilnic si sa fie extra fericit si norocos si tra la la la la .

*SFAT

M-a lovit asa o idee in timp ce scriam si ma gandeam ca daca as fi renuntat sa mai sper vreodata la fericire acum eram la fel de melancolica si probabil plictisitoare. In fine , scriu toate acele lucruri mai mult sau mai putin triste pentru ca sunt peste tot in jurul meu si mi-e foarte greu sa nu le observ, cata vreme sunt inconjurata cu asa ceva.. nebunie, prostie, absurditate , nesiguranta , melancolie etc.
Asa ca , cititori sau necititori [ gen fie ca citeste cineva asta sau nu citeste ] vreau oricum sa precizez ca o data intrata in suflet, speranta NU trebuie lasata sa plece pana nu ajunge la indeplinirea visului pe care se sprijina.

Heh, ajunge cu trancaneala . Am punctat ceea ce era mai important.
Sper sa vin pe aici peste un timp si sa citesc cat mai multe lucruri bune , pentru ca asa e frumos.


Pana atunci ,
Aveti grija de sufletele voastre,
Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu