miercuri, 22 decembrie 2010

Agaţă-te de-un vis



Dar nu de al meu.



Ieri ? Eram eu , erai tu, eram noi. Acum ? Sunt eu , eşti tu ,suntem noi. Mâine ? Voi fi eu , vei fi tu, .

Nu îmi repet conjugările; vreau doar să înţelegi.

Să înţelegi că orice s-ar întâmpla şi oricât de mult am înainta în timp , eu rămân eu şi tu rămâi tu.
Suntem noi şi nu poţi schimba asta oricât de mult ai vrea.
Mi-am construit un vis . Eşti al meu.

Şi tu apari uneori în el .

-Nu îţi aminteşti de mine?
-Uhm... nu!?

Mă priveşti , îmi zâmbeşti dar mă ocoleşti, pleci, te rătăceşti . Nici tu nu ştii ce se întâmplă defapt cu tine.Laşi în urma ta iluzii.


Hai in paradis.
Eu nu vreau ceartă.
Vreau s
ă creăm un vis.
Nu-i o speranţă deşartă...
Nu vreau război.
Vreau să fim doar noi.



Ai grijă de sufletul tău,
Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu