marți, 7 decembrie 2010

Învăţ să trăiesc



Asa cum POT
[trebuie] !

DA am spus că POT. Chiar pot. Toţi putem şi vom putea trece mereu peste greutăţile vieţii.
Putem asocia 'imaginea întâmplărilor din viata' cu un ceas sau poate cu o roată.
În momentul când ' dungă neagra' ajunge în dreptul unei cifre , atunci este ~TIMPUL~.
Timpul ca tu să fii şi trist. Şi tot aşa rotindu-se , fiecare om trece prin acelaşi ' rău cu altă masca '. Un'rău cu altă masca'ce simbolizează trezirea la REALITATE.

Realitatea este ruina unui basm.

Dar suntem diferiţi . Nu toţi ne putem mobiliza . Până acum am făcut parte din categoria acelor persoane. Poate că de multe ori eram la un pas de a cădea în prăpastie dar am reuşit totuşi să mă menţin la suprafaţă.
Acum , îmi doresc să învăţ să trec întotdeauna cu fruntea sus peste orice obstacol.

Ceea ce nu ne doboară, ne face mai puternici.

Ai grijă de sufletul tău,
Maria.

Un comentariu:

  1. Nu mi-ai spus ca ai postat>:P

    Si asa te vreau:X.Stiu ca ai puterea sa treci peste orice,trebuie doar sa vrei!

    RăspundețiȘtergere