luni, 27 decembrie 2010

Te aşteptam, bine-ai venit !

Fericire !

Au fost câteva voci suflete care " m-au certat " într-un fel sau altul deoarece scriu numai chestii triste.
Poate că aveţi dreptate. Sau poate că nu.

Voilà , mes amis !

Fericirea a răsărit
în sfârşit şi pe strada mea, simt eu ! A reuşit pentru un moment să topească zăpada strânsă la colţul său. E liber acum. Drumul meu e liber.
Vreau mai multă fericire. Mai multă . Mai multă. Şi mai multă . Foarte multă . Am nevoie !

Vă mulţumesc băieţi.
Aşa cum bine ştiţi mă refer la voi , cei care m-aţi făcut să nu simt frigul şi să uit de tristeţe. Să pierd controlul. Să ţip ca o nebună şi să dansez până la ultimul murmur al chitarelor.


Ţin să precizez că titlul este împrumutat de la geniala melodie a trupei la fel de geniale Vunk[fost Vank] , " Baladă pentru o minune" .

Baladă ce am ascultat-o savurând fiecare notă muzicală, fiecare cuvânt, fiecare vers, fiecare strofă şi fiecare sentiment transmis prin acestea.

Într-adevăr pot să spun că a făcut o minune . Chiar a făcut.

Voi pune câteva poze şi aici.
Nu sunt egoistă. Vreau să împart fericirea cu voi.









Nu mai credeam în vorbe mari
Cum nu mai credeam că tu vreodată o să apari ...

Ai grijă de sufletul tău,
Maria.

6 comentarii: