joi, 21 octombrie 2010

Zâmbet de decor



Greu
. Foarte greu . Mult prea greu pentru a trece cu bine peste această perioadă .
Ieri ? O zi strsanta . Azi ? O zi stresantă . Mâine ? Desigur.. deşi e ultima zi lucrătoare , ca şi celelalte [de altfel ] va fi o zi stresantă . Analizez fiecare problemă şi îmi dau seamă că totuşi .. gândesc prea mult iar asta strică .
Mă complic prea tare .. nimeni şi nimic nu merită .
Mă uit în jur şi observ optimismul oamenilor . Ştiu sigur că nu sunt aşa mereu dar nu pot să înţeleg un lucru . Niciodată nu mi-am putut explica faptul că unele persoane sunt presate întotdeauna de problemele existente în viaţa lor , uneori şi a celor din jurul lor , iar altele lasă fiecare secundă să treacă pe lângă ele aşa cum e ea , indiferent că urmările acelor clipe pot fi dezamăgitoare s.a.m.d. Ok şi cred că te-ai prins.. fac parte din categoria celor stresaţi . Analizând aşa fiecare problemă întâmpinată în ultima perioadă şi nu numai , mi-am confirmat singură faptul că oamenii chiar sunt foarte schimbători . Acum zâmbesc iar " în următorul episod" plâng , acum te plac iar în momentul următor te urăsc... Mult prea influenţabili. Aş avea foarte mult de comentat despre acest lucru cu adevărat trist dar.. mă opresc aici. Timpul mă presează foarte tare, minciunile roiesc în jurul meu iar problemele mă apasă.. dar rezist . Acea flacără puternică din mine încă nu s-a stins şi nici nu se va stinge prea curând . Întotdeauna am spus , spun şi voi spune că am preferat, prefer şi voi prefera adevărul oricât de crud ar fi el. Minciuna te doboară şi nu te - ajută - decât să te amăgeşti pe ţine însuţi sau să le provoci celor din jur durere . Sper ca într-o bună zi , oamenii să înţeleagă cât de important este adevărul .
Cei care greşesc se împart în două categorii: aceia care au acţionat fără să gândească şi aceia care au gândit fără să acţioneze.
Fizic sunt distrusă.. însă sufletul începe să se vindece uşor, uşor datorită unei persoane minunate . Nu pot decât să îţi mulţumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine şi pentru că îmi eşti mereu alături,~R~.
Unii oameni văd lucruri care există şi întreabă "De ce?". Alţi oameni visează la lucruri care nu au fost niciodată şi întreabă "De ce nu?".
Ai grijă de sufletul tău,
Maria

3 comentarii:

  1. :X Of doamne.Iti voi fi mereu alaturi,atat la bine cat si la rau!>:D<.Ti-am spus,meriti sa fi fericita si sa ai parte de tot ce e mai bun pe lumea aceasta.Si presimt eu ca o sa ai parte!Si tu esti o persoana foarte minunata,si o prietena foarte foarte buna.Si indiferent cat de grele ti s-ar parea lucrurile acum,intr-un final va fi bine! Ai grija de sufletul tau;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos ce ai scris aici :).sa-ti spun un lucru...poate ca e mai bine sa fii nepasatoare,sa lasi timpul sa treaca pe lanaga tine fara sa te afecteze...e mai bine din punct de vedere fizic,pentru starea ta de bine...insa e incurajator ca inca mai exista oameni care analizeaza fiecare secunda ce trece pe langa el,pt ca astel vom simti viata altfel..poate intr-adevar ii vom cunoaste gustul,chiar daca uneori e atat de amarui.Si eu sunt genul aste de persoana(" stresata ") dar ce sa-i faci ,parca si asa viata e destul de frumoasa..`ai sa nu cautam sa ne schimbam..sau daca o facem ,sa nu o facem si in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci frumos ! Ma bucur sa vad ca blogul meu este citit si ca macar unele persoane se regasesc in ceea ce scriu . Da.. ai dreptate nu merita sa ne implicam in orice dar atunci cand se intampla e bine sa gustam fiecare particica, fie buna fie rea.
    Multumesc din nou pentru atentie !

    RăspundețiȘtergere