duminică, 9 ianuarie 2011

De azi până ieri




Sfârşitul începutului .

Am intrat în forţă în noul an şi sper să o ţin aşa mai departe.
Azi a fost o zi taaaare ciudată .

Prea multă dragoste prin jurul meu. Dar... doar prin jur.
Parcă mă ocoleşte şi totuşi roieste în jurul meu . Nu ştiu .... weird.


Peste tot am dat de tine. M-am lovit de tine , am vorbit cu el, acel băiat care mi-a zis despre tine, am vorbit cu ea, acea tipa, stii tu... ea mi-a povestit despre tine, am vorbit cu voi, cei care mi-aţi reamintit cât de frumos a fost cândva şi pentru mine...
Peste tot eşti tu. Dar eu nu te mai am.

Mi-e dor . Foarte dor.
Te-aştept.

Am în jurul meu persoane norocoase. Oameni care au făcut cunoştinţă cu acea famioasa dragoste adevărată . Şi încă se cunosc, sunt prieteni. Dar mulţi nu sunt mulţumiţi de ceea ce au.
Nu sunt fericiţi. Şi nu înţeleg de ce.
Sunt atâtea persoane care ar vrea să aibă măcar jumătate din ce au ceilal
ţi. Şi nu au. Dar se mulţumesc întotdeauna cu acel puţin pe care îl primesc , poate că din ce în ce mai rar.

Apreciaţi ceea ce aveţi lângă voi pentru că nu se ştie cât timp va mai rămâne acolo.
Iubiţi sincer, nu în joacă sau în lipsă de companie.
Sprijiniţi persoana iubită atunci când are nevoie şi nu numai.
Nu o dezmagiti tocmai în acele momente.
DOARE !



Atunci când vei pierde o persoană dragă de lângă tine, vei realiza că îţi era de 10x mai bine în preajma ei decât îţi este acum, singur.

Oamenii realizează ce au avut abia după ce au pierdut.
Amintirile îi fac să fie mai raţionali. Să aibă sentimente.


Sufletul - ştie ce trebuia să facă şi ce n-a făcut .

Mintea - ştie de ce sufletul a luat deciziile respective.
Dar omul... omul... va regreta inconştienţa.

Mai bine să spui " Asta e.Am încercat " decât să te întrebi toată viaţa "De ce n-am făcut?"



Ai grijă de sufletul tău,
Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu