sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La revedere 2010 ! Bine-ai venit 2011 !





În primul rând,

LA MULŢI ANI !



Am ajuns si la ultima pagină....
Ultima pagină din cartea timpului trecut, din cartea lui 2010.

A mai trecut un an . Când? Cum ? Nu am idee.
Nu am simţit. Sau poate că am simţit dar totuşi.. atât de repede?

Mi-e oarecum frică de ceea ce ne aşteptă în 2011 ..dar hai să fim optimişti.

Ce poate să fie aşa rău?


A trecut un an plin de fericire , tristeţe, emoţie, dragoste, ură, imaginaţie, dorinţă, speranţă, lacrimi şi zâmbete .
Iar 2011 îi este frate.

Am intrat în cartea lui 2011 şi sper să citiţi în continuare alături de mine volumele sufletului .

Vă doresc un an plin de fericire în care sufletul să vă zâmbească veşnic, indiferent de sentimentele care se vor ascunde in el.

Fie că toate rănile inimii provocate în 2010 să se cicatrizeze. Să nu mai doară.

Vreau să îmi demonstraţi că lăsaţi în urmă anul trecut şi priviţi bucuroşi spre viitor.

Vom lăsa dorinţele să prindă viaţă !

Ai grijă de sufletul tău,
Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu