sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Uitare Lacrimă Copil






Tocmai mi-am întrebat un bun prieten ' citez:

" Când va veni ziua în care voi simţi din nou că sufletul meu râde?"


De ce? Mă întreb... de ce? Din cauza ta ! Sunt un copil. M-am săturat . Pe bune. Nu mai pot ! Vreau să evadez. Nu pot să scap.

Captivă aici, într-o stare de declin ce se-agită ca un algoritm în viaţa mea. E-un sentiment groaznic ce nu-mi da pace.

Eşti blocat în mine. Lasă-mă ! Vreau să-ţi spun adio.



Fericire.Putere.Rătăcire.Floare.Petale.Culoare.Şters.Ploaie.Vânt.
Lacrimă.Dorinţă.Răsuflare.Succes.Depresie.Despărţire.Nerăbdare.Goană.Nimic.


Ai grijă de sufletul tău,

Maria.

8 comentarii:

  1. te inteleg foarte bine..din pacate nu stiu ce sfat as putea sa-ti dau.Nu am gasit nici eu o solutie la problema asta ..si tot ce fac de multa vreme e sa ma mint ca totu` e bine si ca mi-e bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. "si tot ce fac de multa vreme e sa ma mint ca totu` e bine si ca mi-e bine. "

    Asa e... se zice ca "timpul vindeca" ..insa in cazul meu, chestia asta nu functioneaza. Realizez ca eu sunt singura care poate face -minuni- . Trebuie sa readuc totul la normal, dar nu stiu cu ce sa incep.

    Succes in lupta cu viata ..ai grija de sufletul tau...

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar , noi suntem problema cea mare ..si de noi tine rezolvarea ei.Insa e greu sa te lasi invins de suflet . Uite am scris ceva ..dar nu am postat ..o sa-ti las aici . Un dialog intre minte si suflet.

    '- Hei..ridica-te !
    - Ma ajuti ,te rog ..ma doare si-mi lipseste forta de a mai putea continua !
    - Atat de las..mereu te vaiti ..numa` asta aud de la tine.. stii ca totu` sta in mainile tale ,in dorinta ta de a vrea ceva.. iar eu observ si acu` ca de fiecare data ..ca nu stii ce vrei ! Suflet ametit !
    - Stiu ca ai dreptatea ta ..dar ..am obosit ,m-am ridicat si m-am coborat de atatea ori incat ..nu stiu unde mi-e locul ..sus sau jos ?
    - Nu trebuie sa-ti gasesti un loc anume..trebuie doar sa inveti sa-ti tii echilibru`..
    - Da ! atunci ajuta-ma ..pentru ca o parte din responsabilitate ti se cuvine tie ..iar tu ,de cele mai multe ori esti plecata,nu stiu pe unde..iar atunci cand te gasesc , nu-mi esti prea clara.. si ma lasi iar de izbeliste ,ma lasi sa gresesc..sa-mi implinesc dorintele si sa ma ranesc..
    - Da ,caci am tot sperat sa inveti din greselile tale ..si-am sa te tot las ..sa te lovesti ,sa te lovesti..pan` ce nu vei mai putea ..o sa-ti mai trimit uneori cate-un pui de ajutor ..nu te voi lasa de tot..
    - Ce cruda mi-esti ..
    - Nu ,eu nu..tu esti cu tine insuti.. si nu-mi mai promite nimic..nu-mi mai vb de tine,stiu ca nu ai cuvant,lasa-te dar in voia timpului..el te va modela asa cum vrei sau cum nu vrei. Si de va fi sa-ti fie bine ,vei fi bine ..de nu ..accepta-te asa cum esti. '

    RăspundețiȘtergere
  4. E atat de adevarat ce ai scris... de ce nu postezi? Chiar merita.. nici nu stii cu ce ai scris pana la urma.. cu mintea? sau cu sufletul? Si ajutata de amandoua ai construit un adevar camuflat in cuvinte...Foarte frumos .. chiar ar trebui postezi !

    RăspundețiȘtergere
  5. prea tarziu .. blogul meu i se adresa LUI . iar el nu mai face parte din mine ( am deschis ochii ,si-am ramas fara cuv ..nu stiu daca mai pot scrie ) . multumesc ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Te inteleg... si eu "am construit blogul din cauza lui" dar... il duc mai departe cu bune si cu rele ..Ai grija >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inceput sa scriu din nou ..dar de aceasta data cu un suflet nou .M-am gandit la ceea ce ai spus tu.. si iata la ce am ajuns.Doar ca azi scriu DIN fericire si e cel mai placut . >:D< multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey ma bucur tare mult ! Abia astept sa citesc , succes ! >:D<

    RăspundețiȘtergere